Jumaat, 8 November 2013

senyuman itu penawar

Berbeza..ada kawan dengan tak ada kawan.kn? kn? kn?...

tuhan tunjukkan lah apa yang terukir dalam hatinya
jalan mana yang harus aku  datangi
agar terlerai semua kusut ini

mungkin aku tak bisa menyatakan
apa yang terlintas di benak ku
bukan kerana aku tak peduli
kerana ku tak bisa menatap mata mu

amalia alias-takut (lirik lagu) dah di edjus ckit.

group aku semua dah pergi laut.tadi pun aku hantar seorang kawan kerja kat airport.dia ajak aku sekali pergi.tapi nak buat macam mana.aku tak di seru lagi.selamat bekerja untuk korang semua.lirik lagu tak ada kaitan dengan yang ini.hehehe

senyuman itu penawar?  hehehe ya betul.tapi ada banyak jenis senyuman di muka bumi ini.tak semua juga senyuman itu penawar.sebab apa aku kata macam tu?...senyuman yang baik tu memang merupakan satu penawar untuk hati yang tak setabil pada sesiapa yang melihat senyuman tu.

tapi senyuman sinis bukan satu penawar.bah kan kategori racun paling berbisa juga.senyuman jahat.
ok habis.sekian.

Tiada ulasan: