Khamis, 30 Januari 2014

Kebenaran Theweeklypay?





Assalammualaikum...hari ni aku nak cerita tentang satu virus yang melanda kat alam maya sekarang.Benda ni mungkin dah lama.Tapi kali ni aku saja nak kongsi dengan korang..mungkin bermanfaat untuk sebahagian para reader dalam blog ni.

Rasanya korang pernah dengar dan tengok tentang theweeklypay.Mungkin ada juga yang tak tahu lagi.Ok..mehh aku kongsi satu hal..theweeklypay ni ada lah satu sistem yang akan generate trafik secara percuma.dan setiap klik pada link tersebut akan di beri ganjaran us10$ pada pemilik link tersebut.mak ai kau jahhh.siapa tak nak kan?...faham tak ni?...dia macam ni...siapa yang register kat theweeklypay tu akan di beri satu link.kemudian korang kononya akan bekerja dengan mempromosikan link tersebut.setiap klik pada link tersebut bermakna anda telah mendapat 10USD.gilerrrr weiyyyyy lumayannn.

Hahahahaha memang lumayan...cuba bayangkan kalau seribu orang yang klik.hahahaha...tak pun cincai je lah....30 orang..dah berapa? hahaha cuba pula darab dengan ringgit malaysia.kau gilerr jah.... bukan susah pun kalau setakat nak dapat 30 klik..tapi masalahnya di sini.adakah benda tu benar-benar wujud atau sekadar muslihat dari sesebuah agensi untuk mengaburi mata orang dengan menjanjikan jalan mudah?...hahahah

aku dah kaji benda alah ni...semuanya hanya lah tipu muslihat semata-mata.Bagi yang punya otak dan fikiran pasti dah boleh syak yang benda ni memang ada muslihat.so kalau korang rasa nak cuba boleh juga.korang tak akan rugi apa2 pun.selagi korang tak ON OK dan send ke 32355.aku dah sampai takat ni.tahap dah nak keluarkan hasil yang aku buat.dan ternyata semuanya hanyalah muslihat semata-mata.harap korang semua tak akan terpedaya dengan semua tu.kalu korang nak cuba silakan lah..dan tengok macam mana perjalanannya.

ok tu je lah yang boleh aku taip.harap bermanfaat untuk orang2 yang mencari kebenaran theweeklypay ni.benda ni kalau setakat nak buat game boleh...tengok berapa ramai yang dah klik boleh hahahaha



notis: kalau sesesiapa dah berjaya keluarkan duit dari theweeklypay tu.sila info kat sini hahahaha


by: ayie reshque____

Tiada ulasan: