Rabu, 26 Januari 2011

AKU BUKAN SUPERMAN






~Jangan melihat seseorang dari segi luaran dan tutur katanya.Itu yang selalu kita dengar orang berkata.Kerana watak luaran dan tutur kata tidak semestinya dia menjadi dirinya yang sebenar.

~Kenali hatinya,siapa pun dia buat kita.Kita pastikan yang kita benar-benar mengetahui hati budinya.

~Jangan mudah percaya,siapa pun dia,sebaik mana pun dia.Yang pasti kepercayaan itu kadang-kadang akan di khianati.

~Jangan terlalu yakin,dari segala aspek kita harus berhati-hati dalam meyakini sesuatu hal.Tapi yang harus di yakini hanya lah allah semata-mata.

~Bagaimana pula dengan menangis?,,apa kita harus menangis dalam sesuatu hal.hanya kerana rasa bersedih?..nabi juga pernah menangis kerana kehilangan siti khadijah.

5 ulasan:

bLueBErry90 berkata...

ayat yg bagus,,tapi mcm xsesuai dengan tajuk,,,,apa2 pun..setiap ayat yang kamu buat memang sedap d baca

AREIY ANIQUE berkata...

hahaha,,,sepatutny ada vdeo kt ats tue.n tjuk supermn.tp xdpt upload tu yg mcm dah lari tajuk.hahaha.thankz dgn komeny

gilerkentang berkata...

sah...
giginye xd...haha

AREIY ANIQUE berkata...

hahahahaha,,,dah kate penuh kn.xcy gak.hahahaha.thankz komenye

ctluvaju berkata...

resh nape lawak sgt ni???kihkihkih