Ahad, 6 Februari 2011

TAK KAN PERNAH

~hari ini aku betul-betul bosan dengan kehidupan,ketara sangat,aku hidup dalam kesepian walaupan pada dasarnya aku di lihat seorang yang bahagia.wahhh geli aku hehehe,,mmng betul pn.

~aku pelik napa aku jadi macam ni,tak kan aku nak salahkan takdir.huhu,,hari-hari terasa kosong.
hati aku kosong,hahahaha,weiiiiiiiii aku sunyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,hahahahahahaha

~aku rindu kekasih lama akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,tapi aku tak mau ingat dia lagi.dia dah jadi kenangan.dia dah bahagia rasanya.syukur alhamdulilah hahahaha

~kini aku dah sendirian.siapa nak temankan aku ek.rasanya sorng lebih baik.dan itu dah aku buktikan,tak ada benda yang aku nak fikirkan.dan buat aku pening.hahahahaha.aku suke aku suke,hahahaha

~malam-malam tengok bintang.

~malam-malam tengok bulan.

~tak ada bulan bintang pun jadilah.

~kadang-kadang dua2 pun tak ada.

~aku pula semakin sepi

~mesti kah bulan dan bintang yang temani aku

~hanya bintang yang layak temani bulan

~hanya bulan yang layak temani bintang

~aku tak layak sebenarnya untuk di temani

~hehehehe itu gelak aku kalau sendirian

~kadang-kadang aku ber imaginasi dengan kenangan

~aku nak lepaskan kesunyian sebenarnya

~aku nak peluk bahagia semula

~boleh kah aku dapat memeluk bahagia hehehe

~selalunya yang datang dekat padaku cuma ksedihan,penat dah peluk

~bulan dan bintang nampak dekat je tengok.tapi sebenarnya jauh

~ibarat begitulah aku dengan bahagia

2 ulasan:

bLueBErry90 berkata...

sy suke tgk bulan dan bintang!!!!

AkuOsi berkata...

boleh saja
bahagia sememangnya milik kita semua
cuma hadirnya seketika ataupun lama
Lapangkan hati serta jiwa.
Sibuk kan diri dengan kerja.
Buka mata hati pada sekeliling kita.
Mungkin dapat lupakan saat dulu.
Mungkin dapat hilangkan luka lalu~ >_<