Ahad, 6 Oktober 2013

sekarang bukan yang dulu.



ok.dah x ada puisi.sekarang aku taip macam biasa.dan aku takkan berpuisi lagi.semuanya mengarut.dunia semakin lesu.ok itu saja aku nak taip.sekali skala aku akan lawat blog ni.tak kesah lah kalau dah tak ada yang datang lagi atau jengok blog ni.memang dah tak ada pun.yang datang tu terima kasih ya.semalam besday aku.sebenarnya aku harpakan semalam adalah hari yang terbaik untuk aku.tapi tak..hari yang sama juga aku rasa. haish mengarut..

aku letih dah bermain dengan perasaan sendiri.bermonolog sendiri.siapa yang peduli?...tak payah fikir la siapa yang nak peduli.aku dah cuba nak ubah mindset aku.korang takkan faham apa yang aku maksudkan.hidup turun naik..orang akan suka bila nampak kita senang.kemudian orang akan menjauh bila nampak kita tak akan mendatangkan kesenangan.apa lagi di benak fikiran mereka hanya menyusahakan dan membebankan.semua tu lumrah ker?...

aku tau dan aku sedar.manusia tu bila becakap suka belapis-lapis..hati pula tak ada yang pernah tetap.sedangkan gunung boleh di alihkan..ini kan pula hati yang sebesar gengam tangan.campak saja ke mana-mana.itu la peribahasanya.

orang akan pandang bila seseorang tu punya kelebihan.itu satu hakikat.tapi apa kes pula orang yang ada kelebihan kemudian hilang kelebihannya.kebanyakkannya mereka di sisihkan.kalau boleh akan menjauh dan semakin menjauh..ok sekian.


Tiada ulasan: