Selasa, 22 Oktober 2013

kembali la wahai semangat yang hilang.

kau ke mana lama menghilang?...kau buat apa sekarang? kau masih cuti? di mana kau kerja? berapa orang anak kau? lama kau cuti? bila kau naik laut lagi? bila kau kawin? apa kau buat sekarang? apa kerja kau? berapa gaji kau? semua ni soalan membunuh.banyak tanya sangat.korang tak tahu kah jiwa aku tengah bekecai.jangan lagi tanya soalan ini wahai manusia di luar sana.jangan bandingkan aku dengan kamu.jalan kita semua bukan sama.kau bahagia  dan senang itu hidupmu.kau harus bersyukur.tapi tolong jangan bandingan aku dengan kamu kamu dan kamu semua.

erk... apa aku taip.bersyukur la dengan apa yang korang miliki.bila allah tarik nikmat yang ada.baru korang akan sedar akan nikmat yang korang miliki sekarang adalah yang terbaik untuk anda dan anda semua.jangan di sia-siakan apa yang ada.katakan tidak pada manusia yang bermuka-muka.doakan la yang terbaik untuk aku.kerana sudah berbulan-bulan jiwaku kacauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.sekian.

1 ulasan:

Unknown berkata...

just said this... 'no comment'
sibuk je kan nk taw psal org. xde kerja.