Isnin, 4 Julai 2011

KEMANA SEMUA ORANG



teman...
aku hanya bisa menemuimu di dunia maya....
aku tak punya siapa-siapa di dunia nyata....
siang dan malam hanya sunyi menemaniku...
aku sepi saat orang di sekeliling dah tak ada....
bila aku bertanya pada diri sendiri..



kemana semua orang telah pergi?
aku akan duduk di tepi jendela
melihat langit dan bintang...
seolah mereka saja yang ada...
kenapa kini aku rasa sendiri...
sedangkan dunia ini luas...
kemana-mana saja aku boleh pergi..
terbang bersama burung..
mendaki pelangi...
berenang bersama ikan di tasik....








izinkan aku untuk merasa..
makna nikmat bahagia seketika..
walau hanya secebis cuma...
walau hanya sebesar titik embun..
asalkan aku mampu mengerti..
bagaimana rasanya bahagia...
yang di inginkan semua manusia...

ayie reshque,,^L^,

10 ulasan:

iRa a.k.a RaRa berkata...

kadg2 sunyi 2 mengajar kte spaya mghargai stiap yg datg dlm idop kte...bersabar la, ssungguhnya kwn sejati ade brsamamu.. >R_R<

AREIY ANIQUE berkata...

kwn bukn sntsa ada stp saat.itu hakikat.mncul scra x sngja.kdg2 hlng bla d prlukan.mcm kmnuculan pelangi,ye ker hehehe.agknya lah hehe..thankz komeny rara,,^L^,

mardiana berkata...

meh kawan dengan saya ;p

kyra berkata...

atokkkkkkk!!!!! saya disini teman atok..hehehe....

AREIY ANIQUE berkata...

wahhh teharunya,,ade yg sudi nk jd kwn kite.:) ..
tp,,mst hny tuk alam maya kn..:( .. thankz diana.apa2 pn meh lh jd kwn.>,<...thnkz komeny jg...^L^,~like~>dup dap dup dap<

AREIY ANIQUE berkata...

wahhh ade kyah gak,td tgok xde hehehe...kyah mncul mcm chipsmore.apa2 pn thnkz kyah anggp sy ni atokz hang hahahahaha..^L^,

mardiana berkata...

eceh, dap dip dup pulak ye. hehe. dah tu nak kawan kat alam bunian pulak ke? ;p

AkuOsi berkata...

>_<

AREIY ANIQUE berkata...

kita kawan dlm smua dunia mcm mn,hehehe,,>,<,,,>dup dap dup dap lg hehehe<

AREIY ANIQUE berkata...

OC,,,sepetny mata..hehe,,^L^,