Ahad, 19 Jun 2011

di bilik ini lah



di bilik ini lah aku bertemu
sebuah cinta yang pernah ada
menyapaku dengan kata-kata madah
satu coretan yang indah
memperlaku aku seperti syair
yang tak bernada

di bilik ini lah aku merindu
sekeping hati
yang pernah merintih
tentang makna sebuah cinta
yang tak pernah di rasa
sebelum bertemu sang arjuna
yang juga mencari cinta


di bilik ini lah aku berilusi
seorang puteri datang menemuiku
di bawah pokok yang redup
ketika itu aku berdiri 
memandang langit yang biru
sambil si puteri memeluku
dan ku dendangkn syair-syair rindu


di bilik ini lah aku mengeluh
kerana mengetahui ilusi itu fantasi
maya itu bukan realiti
cinta ini tak hakiki
yang ku rindu ini belum tentu pasti


di bilik ini juga aku menangis
mendengar pesan sang bayu
mungkin kah si puteri 
tak ada lagi di dunia
meninggalkan madah 
sebagai teman sang arjuna.


~~lahirku bukannya kerana cinta bertemu dengan semua manusia,namun ku bertuah menemui mu  sang arjuna memperlihatkan ku sepotong makna perkataan cinta,ia sudah merasuk kejiwa
setiap apa yang kau ungkap melalui madah-madahmu.aku bersyukur berkenalan denganmu sampai saat nanti mungkin aku bukan jodohmu.dan jengan pernah menangis andai takdir melakar hati kita tak mungkin akan bersatu,kerana ku tahu ajal semakin menjemputku dan kau sang arjuna pilih sendiri jalan hidupmu terokai semua liku-liku hidup selagi nyawa masi bersatu,aku pergi bukan mengkhianatimu tapi seruan dari ilahi datang menjemputku~~
                  



AYIE RESHQUE ^L^,....

4 ulasan:

mardiana berkata...

alolo.. tomeynye tulisan. macam semut.

AREIY ANIQUE berkata...

hahaha kecik sgt ek,ye kan btul gak.mcm x nmpk.thanx tegurany hehe nnt sy cuba edit..^L^,

ghab van hal berkata...

nape sedih2 nie??

AREIY ANIQUE berkata...

sedih ker bro hehehe,,^L^,,xde ape lh hehe,thanx komentarny bro..>,<