Jumaat, 5 Julai 2013

BOTOL KOSONG

botol kosong..
nampak tak berguna..
tak ada apa-apa..
di biar saja
sedangkan 
ada isi dalamnya
kecil saja
meronta-ronta nak keluar
menangis didalamnya
orang tak nampak
tak di peduli
macam tak ada perasaan
akhirnya semut mati sendiri.

hehehe makin panjang dah rambut.rindu pula suasana kat laut bila tengok rambut aku ni.rasanya dah tak ada makna lagi aku nak simpan panjang2.tapi rasa sayang pula nak potong belakang ni.usianya sama dengan aku kerja kat laut.tapi sekarang kerja tu dah jadi kenangan dan semestinya rambut ni pun akan jadi kenangan juga.

terumbang ambing dah sekarang ni.tak dapat-dapat lagi.pergi lahhhhhhhhhhhhhhhh ^^


ayie reshque ^L^,.....      ~terasa sangat tak berguna & yang jelas nampak bodoh~

2 ulasan:

biru laut berkata...

ayat last tu xbape nak berkenan...

pjg mne agaknyer rambut tu ek? hehe

AREIY ANIQUE berkata...

hahaha pnjngny sec :D