Jumaat, 11 November 2011

LUKISAN ALAM

Tengok lah pic mana yang cantik antara semua ni.....
Setiap gambar punya nama tersendiri.hahahaha.korang
pilih lah mana yang cantik.

(PERMAIDANI DI SULAMI BENANG KUNING)
Tempat ni cantik sebenarnya.aku tertarik sangat tengok 
rumput tu semua warna kuning.Rumput ni menjalar.

(BATUAN PERMAINAN DUYUNG)
Tengok batu-batuan ni pula.Aku suka sangat tengok.
sebab tu aku ambik  gambar.Cantik la.


(PERMATA PUTERI SI BATU)
Tengok cengkerang ni pulak.Corak yang warna merah-
merah tu.Macam ada orang lukis.Tapi tu semula jadi.
Cantik.


(TAMAN PUTRA KEDAMAIAN)
Gambar ni pula paling aku suka.Tengok pemandangan
ni memang tenang di buatnya.Aku nak tangkap gambar
kat atas batu tu.Tapi tak ada orang nak ambik.
terasa rugi sesangat.


ayie reshque ..^L^,

5 ulasan:

kyra berkata...

cantiklahh!!!!!

AREIY ANIQUE berkata...

haishh dak ni.hahaha..org suwoh plh 1 pn.hahaha

AkuOsi berkata...

betol tu kyah.. cantik! hoho,, tapi paling suka cengkerang tu... dulu slalu kutip banyak3 bwk balik, hahah tetibe cerita. haish.. ape3 pun, nice~

AREIY ANIQUE berkata...

hahaha thanx beb.mmng cntk cngkerang tu.bkn snng nk jmpa yg cork mcm ni.

Azren Aida berkata...

vote utk permaidani bersulam kuning..hee~